Regulamin Poradni Mailowej
1. Poradnia e-mailowa (zwana dalej Poradnią) działa przy Instytucie Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w Warszawie.
2. Pomocy udzielają przeszkoleni i przygotowani członkowie Zespołu Poradni.
3. Zespół Poradni udziela wsparcia i pomocy psychologicznej.
4. Korzystanie z poradni jest odpłatne.
5. Poradnia nie prowadzi psychoterapii. Klient może natomiast liczyć na poradę, wsparcie i udzielenie informacji dotyczących zgłaszanego problemu, w tym polecenie placówki możliwie najbliższej jego miejsca zamieszkania, w której znajdzie bezpośrednią pomoc.
6. Kontakt z Poradnią jest z założenia kontaktem krótkoterminowym, w związku z czym przyjmuje się odpowiedź konsultanta na maksymalnie 5 maili od Klienta.
7. Do nawiązania kontaktu z Poradnią niezbędne jest posiadanie konta e-mail.
8. Zespół Poradni przestrzega Ustawy o ochronie danych osobowych i dochowuje tajemnicy zawodowej – nie udostępnia danych Klienta osobom trzecim. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy poważnie zagrożone jest zdrowie lub życie Klienta lub innej osoby.
9. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do jakości uzyskanej pomocy prosimy o kontakt na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
10. Nawiązanie kontaktu z Poradnią jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

Polskiego Towarzystwa psychologicznego
ul. Gęślarska 3
02-412 Warszawa
NIP 522-11-51-102